Subota, Decembar 24, 2011
AKS - "brza" pošta
Moj brat od tetke Saško ima u Skoplju firmu koja radi vezene ambleme na majicama i drugim odevnim predmetima. Sklopio je ugovor sa skopskom pivarom, pa mu treba posebna nijansa konca za vez njihovih amblema. Potrebne konce uglavnom kupuje u Srbiji, kod nekoliko distributera.
Akcija:
Zove me Saško u ponedeljak (19.12.2011.), čuo se sa firmom iz NS i poručio je neke konce, ali oni ne mogu da mu to pošalju u Skoplje poštom na otkupninu, niti mogu da mu pošalju autobusom jer nema direktne linije NS-SK. Moli me da se čujem sa njima kako bi poslali konce meni kući, a ja da ih pošaljem autobusom iz BG za SK (ima nekoliko polazaka u toku dana).
Čujem se ja sa čovekom iz NS, izdiktiram mu adresu (naglasim i nekoliko puta ponovim MILIĆA RAKIĆA, nikako MILANA Rakića, često greše ljudi...) i isplaniram da sutradan (u utorak) radim kod kuće (ionako nemam ništa zakazano na terenu), pa da mogu sačekati paket...
U utorak ujutro dobijem SMS od čoveka iz NS da niko od kurira iz AKS-a nije juče mogao doći po paket, pa će ga "danas preuzeti i sutra isporučiti".
U sredu popodne zove me službenik AKS-a da proveri adresu - ispostavi se da njima na paketu piše MILANA Rakića... :( Nema veze, ispraviće on, a svakako će me kurir zvati pre isporuke, pa ću ga uputiti... Inače, izvinjava se što ne mogu da ga isporuče danas, moraće da ostave za sutra... neka im je gužva naišla, nemaju dovoljno kurira, "danas ne idu u taj deo grada"... ?!
U četvrtak dežuram u kancelariji, u kol-centru... ujutro sretnem komšinicu u liftu (jedinu iz solitera sa kojom imamo neki kontakt), i zamolim je da ona preuzme paket umesto mene, pa joj ostavim pare (6k din) da plati otkupninu. NARAVNO, niko me nije zvao (da ga uputim u stan kod komšinice), a kada sam se vratio kući sa posla (u 18:30h) jadna žena mi kaže da nije ni u komšiluk otišla da popije kafu, da ne bi ovi naišli baš u tom trenutku... :( Ja zovem (sad već prilično besan) onaj broj koji me je obavestio da ne mogu da isporuče paket u sredu, čovek nonšalantno kaže da on nema ništa sa tim, on je samo predao paket magacioneru u BG (dovezao iz NS) i dalje ne zna šta se dešava, treba da odrede nekog kurira da to donese... "Ali, obećali ste mi da će neko to doneti u četvrtak?!" - "Eto, gužva je, nemaju kurira..." Tražim ja već zajapuren ime i broj od njegovog šefa, a on počne da muca kako nema broj, mogu nazvati magacin ujutro i tražiti šefa, ali verovatno neće biti tu jer ga on samo ponedeljkom viđa. JAVAŠLUK!!! Pošaljem čoveku u NS jedan poduži SMS, sa detaljnim opisom situacije, a on mi obeća da će ujutro čim pre da ispita šta se dešava. (U međuvremenu ga je i Saško zvao iz Skoplja, da pita šta se dešava... on mora u ponedeljak da isporuči robu, a neće imati dovoljno vremena da završi ako mu konac ne stigne najkasnije u subotu ujutro!)
U petak oko 11h zove čovek iz NS, kaže da se čuo sa centralom AKS-a (u Šapcu), pa su mu dali broj magacionera u BG, ali mu se ovaj nije javljao celog jutra, tek sada je uspeo da se čuje sa njim, OBEĆAO je da će mi ŠTO PRE dostaviti paket (HITNO!), nazvaće me za par minuta... Upisao sam taj broj... NARAVNO da me niko nije zvao, pa kad sam završio sa poslom, zovem ja njega, oko 16h. On mi kaže da ne mogu ni danas da isporuče paket, ali će ujutro rano PRVO meni da dođu na isporuku (eto, ne mogu ni jednog kurira da nađu... bla bla bla...) - E, TU MENI PUKNE FILM, pa se ja lepo razvičem na njega i u besu pominjem i tužbe i rokove i nadoknadu štete i šta sve ne, na šta on meni 'ladno kaže "pa, možete vi sami da dođete u magacin po taj paket, u Višnjičku 130, tu smo do 20h". !!?!??!? Da sam ovo ZNAO, ne bih se mlatio sa njima 3 dana, nego bih još u sredu otišao po paket i poslao ga za Skoplje! NAJZAD, pokupim paket (i uredno platim uslugu dostave uz otkupninu) u 19h i pošaljem ga autobusom u 21:30h...
Epilog:
Kako stati na put ovakvom javašluku? Gde je Zakon o zaštiti prava potrošača, i koja su moja prava?
promeniću, zasigurno!
ALI, takođe ću se postarati da što više ljudi učini isto...
Prevaranti
Najgora kurirska sluzba koja postoji, posiljke kasne i preko 10 dana, ne javljaju se na telefon, sve najgore o njima, treba ih ugasiti.
AKS prevaranti
Imao sam veoma negativno iskustvo sa AKS. Kurir je "zurio", pa mi je na brzinu uzeo 1000 din vise. Srecom, pa sam ga odmah stigao i uzeo svoj novac. Moze covek da pogresi, ali ovo je previse!
prevarantska AKS služba
Napravilimi štetu na pošiljci,a onda šef iz Užica dopisao u zapisnik naknadno da je pošiljka neadekvatno upkovana,da bI izbegli odgovornost.Sledeće šta je stiglo,odgovor na reklmaciju iz Šapca gde se pominju članove i ostalo a odgovor im pisao neki ŠUSTER veze nema sa pravnim činjenicama,u potpisu Milan Rakić.Pokušao da ga dobijem uvek sastanak kod direktora itd.Srećom imam dva svedoka,dobrog advokata pa ćemo na sud.Ljudi samo sud i sud.Naravno da imate dokaze zato gledajte dobro i pazite.Veliki pozdrav za sve
Мобильные прокси Казань
Стабильные [url=https://proxyspace.seo-hunter.com/mobile-proxies/kazan/] мобильные прокси для работы с социальными сетями [/url] динамические
Ротационные мобильные прокси
Индивидуальные [url=https://proxyspace.seo-hunter.com/mobile-proxies/kazan/] 4g мобильные прокси для социальных сетей гео Казань [/url] ротационные, динамические
Accelerate Your Sales Journey: Collaborate with Accsmarket.net
Welcome to https://Accsmarket.net, the premier marketplace for purchasing a wide range of accounts across various digital platforms. Whether you're in search of social media profiles, gaming logins, or streaming credentials, we offer a diverse selection to cater to your needs. With a focus on reliability and security, https://Accsmarket.net ensures a seamless and trustworthy experience for all your account acquisition needs.
Click here:Click now : https://Accsmarket.net